Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Fortsetter du å benytte dette nettstedet aksepterer du bruk av våre informasjonskapsler. Du kan endre dette i dine innstillinger for nettleseren.

Orientering til kunder - Covid19

Oppdatert 20.mars 2020

Under finner du siste oppdaterte kundeinformasjon i forbindelse med koronaviruset og hvordan vi forholder oss til situasjonen som selskap overfor deg som kunde.

Kjære kunder,
Vi må alle ta et ansvar for å begrense spredning av koronaviruset, og du kan være trygg på at vi i vår organisasjon bidrar med all vår kraft. Situasjonen med spredningen av koronaviruset er alvorlig, og vi er klare for å ta del i den nasjonale dugnaden som må til for å løse utfordringene vi står overfor. Vi er takknemlig overfor alle våre kunder og samarbeidspartnere som gjør det samme i denne krevende tiden.

Ekstra tjenester vi tilbyr i denne perioden:

Nybil
Bruktbil
Service

Her er noen av de tingene kundene våre lurer på for tiden:

Påvirker situasjonen priser og leveringstider på biler?

– Vi har biler tilgjengelig for rask utlevering, med prisgaranti. Endringer i valutakurser kan på sikt påvirke bilpriser, særlig i urolige tider.

Jeg har bestilt bil, påvirker dette produksjonen eller utleveringen av min bil?

– Ta kontakt med oss, så sjekker vi status for din bilbestilling. Vi tilrettelegger utleveringen av biler til kunder og er fleksible for å løse situasjoner med hjemmekarantene eller annet som gjør det praktisk vanskelig å gjennomføre som først planlagt.

Jeg har bestilt time på verksted – men har ikke mulighet til å møte som avtalt. Hva gjør jeg?

– Ring oss eller send en epost, så følger vi deg opp med forslag til hvordan vi løser dette så fleksibelt og greit som mulig!

Ta vare på de rundt deg i tiden som kommer. Og ikke nøl med å ta kontakt om det er noe vi kan bidra med fremover.


Vi følger retningslinjer fra Folkehelseinstituttet og har iverksatt følgende tiltak i hele vår organisasjon:

-> Vi har desinfiserende middel tilgjengelig i alle soner på våre anlegg, tilgjengelig både for kunder og våre medarbeidere.

-> Vi har iverksatt økt renhold på alle våre anlegg, og desinfiserende tiltak på særlig utsatte soner (som toaletter, dørhåndtak, mm.)

-> Ansatte som kan være utsatt for smittefare, eller har symptomer som kan tyde på smitte, møter ikke på jobb.

-> Vi ber alle våre kunder om å ha lav terskel for å avlyse eller utsette besøk på våre anlegg ved dårlig form, eller mistanke om smittefare. Vi er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet.

-> Vi håndhilser ikke, og unngår all kroppskontakt i våre anlegg.

-> Vi har ingen fellesmåltider eller kantinedrift i denne perioden, for å unngå den smitterisikoen dette kan innebære.

-> Videre oppfordrer vi alle våre kunder til å sette seg godt inn i Folkehelseinsittuttets anbefalinger i møte med koronaviruset 

 

Hensynet til folkehelsa, og helsesituasjonen til våre kunder og medarbeidere, har naturligvis den aller høyeste prioritet. Vi følger situasjonen tett, og er klare for å implentere flere og sterkere tiltak om det blir nødvendig.

Du kan være trygg på at vi gjør alt vi kan for å ivareta alle våre kunder, og vi svarer gjerne på spørsmål du måtte ha om vår håndtering av denne situasjonen. Ta gjerne kontakt via telefon eller epost, så svarer vi så snart vi kan.

Vi ber om forståelse for at dette arbeidet kan ta noe tid, men at vi skal sørge for at alle får hjelpen de trenger.

Med ønske om en frisk hverdag,
Gumpens Auto Lyngdal